BFM tak patut bawak turun video yang konon mempersendakan hudud. Itu hak dia. When you do that, you let puak-puak sakai extremist ni menan...

4:27 PM by Unknown
BFM tak patut bawak turun video yang konon mempersendakan hudud. Itu hak dia. When you do that, you let puak-puak sakai extremist ni menang. Hudud di Malaysia ni bangang. Orang yang sokong dia lembu. Nak bunuh gua? Boleh, datang cari. Gua tunggu.
Demikian gambar kenyataan seorang lelaki yang didakwa journalist The Malaysian Insider yang memperlekehkan tindakan umat Islam yang marah dengan video kupasan mengenai HUDUD yang diterbitkan oleh BFM.

Kenyataan individu yang menggunakan nama S.J Zapa atau nama sebenar, Syed Jaymal Zahiid Syed Kamal ini menambahkan lagi api kemarahan umat Islam.

"Orang seperti ini tidak layak bercakap mengenai hudud. Orang seperti inilah yang menyebabkan orang bukan Islam hilang hormat dan keliru pada agama Islam. Nama saja Islam, tetapi tak ada iman.

"Berhujah dan berlawan dengan orang jahil memang kita takkan menang. Biarkan dan doakan dia dapat hidayah dan ada ilmuan Islam yang akan didik dia," kata netizen.